La millor universitat d’Espanya per a estudiar Enginyeria Agroalimentària i Forestal

• Segons certifica la nova actualització del QS World University Rankings by Subject.
  • A més reconeix la UPV entre les 50 millors universitats del món per a cursar aquesta formació.

La Universitat Politècnica de València (UPV), que imparteix a l´Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural (ETSEAMN de la UPV) tant el Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural com el Grau en Enginyeria Forestal i del Medi Natural, és la millor universitat espanyola per a estudiar Enginyeria Agroalimentària i Enginyeria Forestal.

Així ho certifica la nova actualització del QS World University Rankings by Subject, feta pública en les últimes hores, i que reconeix la UPV entre les 50 millors universitats del món per a cursar aquesta formació.

Per a Constanza Rubio, directora de l´ETSEAMN, este reconeiximent és fruït de l´excel·lent treball que desenvolupen tots els col·lectius que integren l´Escola.

«En primer llloc, vull felicitar a tota la comunitat que conforma l´ETSEAMN per esta distinció. En segon lloc, és necessari recordar que l´escola ha estat al llarg dels seus més de 60 anys d’història un referent per a la societat valenciana, per tant esta distinció també és un reconeiximent per a tots ells. Per últim, animar a tots els col·lectius a continuar treballant de la marteixa forma per a ser referents nacionals i internacionals».

15.700 programes de 1.594 universitats, analitzats per Quacquarelli Symonds

Quacquarelli Symonds (QS), proveïdor líder mundial en serveis, analítiques i estudis dins del sector de l’educació superior, ha realitzat per a l’elaboració d’aquest rànquing una anàlisi comparativa de 15.700 programes universitaris individuals pertanyents a 1.594 universitats.

A través de la valoració de quatre indicadors (reputació acadèmica, reputació dels ocupadors, citacions per articles, i índex h), QS avalua el treball de les universitats i l’agrupa en cinc grans àrees de coneixement (Arts i Humanitats; Enginyeria i Tecnologia; Ciències de la Vida i Medicina; Ciències Naturals, i Ciències Socials i Gestió Empresarial) que posteriorment subdivideix en classificacions de 54 disciplines acadèmiques.